In u mondu cumpetitivu di a machinazione di precisione, u tempu di inattività hè u nemicu di a produttività. U longu prucessu di mandà e frese usurate per riaffilà o pruvà riaffilature manuali cumplesse hè statu dapoi longu un collu di buttiglia per l'officine di tutte e dimensioni. Affruntendu questu bisognu criticu, l'ultima generazione diAffilatrice di fresa à fines trasforma i flussi di travagliu di l'officina purtendu in casa un'affilatura di qualità prufessiunale cù una velocità è una simplicità senza precedenti.
A caratteristica principale di sta macchina di smerigliatura innovativa hè a so efficienza rimarchevule. L'operatori ponu ottene una smerigliatura di finitura cumpleta nantu à una fresa à candela smussata in circa un minutu. Questa rapida operazione hè rivoluzionaria, chì permette à i machinisti di mantene prestazioni di taglio ottimali senza interrompe a pruduzzione per periodi prolungati. L'utensili sò affilati precisamente quandu hè necessariu, eliminendu l'inventariu di strumenti di ricambio richiesti per copre i ritardi di affilatura fora di u situ.
A versatilità hè ingegnerizzata in u core di questuaffilatore di punte di trapanoè unità cumminata di affilatura di frese a candela. Hè specificamente cuncipitu per trattà una vasta gamma di strumenti di taglio, cumprese frese a candela à 2, 3 è 4 taglienti. Inoltre, affila efficacemente sia i trapani elicoidali standard à codolo dritto sia quelli a codolo conico. A so custruzzione robusta li permette di travaglià nantu à strumenti fatti di carburo di tungstenu, cunnisciutu per a so durezza è resistenza à l'usura, sia d'acciaio ad alta velocità (HSS), apprezzatu per a so tenacità. Questu elimina a necessità di parechji dispositivi di affilatura dedicati.
Un avanzamentu tecnologicu chjave chì cuntribuisce à a so velocità è facilità d'usu hè l'eliminazione di a necessità di cambià a mola quandu si cambia trà diversi tipi di frese a candela. Questa caratteristica risparmia tempu preziosu è riduce a cumplessità di l'operazione, rendendula accessibile ancu à l'operatori menu esperti.
E capacità di rettifica sò cumplete. Per e frese à candela, a macchina rettifica sapientemente l'angulu inclinatu posteriore cruciale (angulu di sollievu primariu), u bordu di a lama (sollievu secundariu o bordu di taglio) è l'angulu inclinatu anteriore (angulu di spoglia). Stu prucessu cumpletu di affilatura restaura a geometria di l'utensile à u so statu originale - o ottimizatu. Forse u più impurtante, l'angulu di u bordu di taglio pò esse aghjustatu finamente. Questu permette à i machinisti di adattà a geometria di l'utensile per adattassi à i materiali specifichi chì sò trattati, ch'ellu sia aluminiu, acciaio inox, titaniu o cumposti, assicurendu una evacuazione ottimale di i trucioli, una finitura superficiale è una durata di vita di l'utensile.
Per e punte di trapano, a macchina offre una abilità simile, affilendu a geometria di a punta cù precisione senza limitazione di a lunghezza di u trapano chì pò esse affilatu, à condizione chì possa esse muntatu in modu sicuru.
A facilità d'usu hè un puntu focale di cuncepimentu primariu. A cunfigurazione intuitiva è l'aghjustamenti chjari significanu chì cù una furmazione minima, qualsiasi impiegatu di l'officina pò ottene risultati prufessiunali è consistenti. Sta democratizazione di a manutenzione di l'utensili di precisione permette à l'officine di piglià u cuntrollu di i so costi d'utensili, riduce e dipendenze esterne è aumentà significativamente l'efficacità generale di e so apparecchiature (OEE). Riducendu u tempu di affilatura à solu un minutu, sta macchina ùn hè micca solu un affilatore; hè un investimentu strategicu in una pruduzzione cuntinua è efficiente.
Data di publicazione: 13 d'aostu 2025