I blocchi d'utensili Mazak cù ghisa QT500 rivoluzionanu a machinazione à alta velocità

In u paisaghju cumpetitivu di a fabricazione di precisione, e macchine CNC sò state dapoi longu sinonime di velocità è precisione. Avà, l'introduzione di a ghisa QT500Blocchi di strumenti Mazakhè destinatu à ridefinisce i standard di prestazione per l'operazioni di tornitura à alta velocità. Cuncepiti esplicitamente per i torni CNC, sti blocchi di utensili combinanu a scienza di i materiali è l'innuvazione ingegneristica per affruntà duie sfide critiche: a rigidità di l'utensili è a longevità di l'inserti.

Ghisa QT500: A spina dorsale di a durabilità

A stella di sta innovazione hè a ghisa QT500, una qualità di ghisa à grafite nodulare cunnisciuta per a so microstruttura compatta è densa. À u cuntrariu di i materiali cunvinziunali, QT500 offre:

Smorzamentu di vibrazioni 45% più altu paragunatu à l'acciaiu, minimizendu a distorsione armonica durante i tagli à alta velocità.

Resistenza à a trazione di 500 MPa, chì garantisce chì i blocchi di utensili resistinu à a deformazione sottu à forze radiali estreme.

Stabilità termica finu à 600 °C, critica per l'applicazioni di machinazione à seccu in i settori aerospaziale è automobilisticu.

Sta scelta di materiale si traduce direttamente in una durata di vita di u portautensili di 30% più longa riducendu e microfratture indotte da u stress in e zone di serraggio.

Cuncepimentu di precisione per a compatibilità CNC

Cuncepiti per una integrazione perfetta cù i sistemi CNC, sti blocchi di strumenti presentanu:

Precisione di u montaggio di a torretta in ± 0,002 mm, eliminendu i tempi di inattività di l'allineamentu.

Canali di refrigerante specifichi di Mazak chì si sincronizzanu cù i sistemi d'alta pressione per riduce e temperature di l'inserti di u 25%.

Scanalature a T temprate cù rivestimenti anti-grippaggio per impedisce l'adesione di u materiale durante a lavorazione di titaniu o Inconel.


Data di publicazione: 18 di marzu di u 2025

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu
TOP