Maschi à estrusione metrica HSSM35 per macchine utensili
U maschiu d'estrusione hè un novu tipu d'utensile di filettatura chì usa u principiu di a deformazione plastica di u metallu per trattà e filettature interne. I maschii d'estrusione sò un prucessu di machinazione senza trucioli per e filettature interne. Hè particularmente adattatu per e leghe di rame è e leghe d'aluminiu cù una resistenza più bassa è una megliu plasticità. Pò ancu esse adupratu per filettare materiali cù bassa durezza è alta plasticità, cum'è l'acciaiu inox è l'acciaiu à bassu carbone, cù una longa durata.

Rinforza a forza di i denti filettati. I maschi d'estrusione ùn danneggeranu micca e fibre tissutali di u materiale da trasfurmà, dunque a forza di u filu estrusu hè più alta di quella di u filu trasfurmatu da u maschiu di taglio.
Durata di vita più longa, perchè u maschiatore d'estrusione ùn averà micca prublemi cum'è opacità è scheggiature di u tagliente, in circustanze nurmali, a so durata di vita hè 3-20 volte quella di u maschiatore di taglio.

Nisun filu di transizione. I maschi d'estrusione ponu guidà a trasfurmazione da soli, ciò chì hè più adattatu per a trasfurmazione CNC, è rende ancu pussibule di trasfurmà senza denti di transizione.
