Set di frese per sgrossatura di legno CNC a 3 flute
CARATTERISTICHE
Tutti l'end mil sò pensati per a rotazione in u sensu orariu per impediscenu a fine mil da esse torciata per una pressione eccessiva.
1. Quandu tutti i culteddi sò finiti, passanu a prova di equilibriu per assicurà chì ùn ci hè micca dubbitu di saltu radiale. Per assicurà chì i culteddi ùn oscillanu è saltanu durante l'usu, fate attenzione à selezziunà l'equipaggiu meccanicu adattatu è giacche eccellenti..
2. A taglia propria di a giacca deve esse sceltu. Se si trova chì a giacca ùn hè micca abbastanza tonda o purtata, pruvucarà chì a giacca ùn chjappà micca l'uttellu bè è currettamente. Per piacè rimpiazzà immediatamente a giacca intacta cù specificazioni standard per evità l'utillita. Sottu a rotazione d'alta velocità, u manicu vibra, è allora ci hè un periculu di volà o torce.
3. U manicu di strumentu deve esse stallatu in cunfurmità cù i regulamenti di a UE. Per esempiu, a prufundità di clamping di u diametru di u tippu di 12,7 mm deve ghjunghje à 24 mm per mantene a gamma di pressione di u manicu di l'arnesi.
4. Impostazione di a velocità: L'utillita cù un diametru esternu più grande deve esse stabilitu secondu u tachometru chì seguita, è avanza lentamente per mantene una velocità di avanzamentu constante. Ùn impedisce micca di avanzà durante u prucessu di taglio.
5. Quandu l'uttellu hè smussatu, per piacè rimpiazzà cù un novu è ùn cuntinueghja micca aduprà per evitari a rottura di l'uttellu è a ferita di travagliu.
6. Quandu si usa un strumentu, sceglite un strumentu cù una lama più longa di u travagliu. Per esempiu, sè vo vulete fresà un groove cù una prufundità di 12,7 mm, sceglite un strumentu cù una lunghezza di lama di 25,4 mm, è evite micca aduprà un strumentu cù una lunghezza di lama uguale o menu di 12,7 mm.
7. Quandu u funziunamentu è u processu, per piacè portà vetru di sicurezza è spinghje u manicu in modu sicuru; Quandu si usa l'equipaggiu meccanicu di u scrittore, hè ancu necessariu d'utilizà un dispositivu anti-rebound per evità un rebound accidentale di u travagliu durante u taglio à alta velocità.